Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 156-цата- няма ряз ?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с 156-цата- няма ряз ?!?

    Здравейте колеги,
    от днес съм горд собственик на Алфа 156 1.8 16V 144к.с 1997 год.
    Имам обаче един основен проблем.
    Колата си пали нормално ...когато й подам по-рязко газ ...заглъхва и неможе да се изфорсира както трябва.....Като тръгнат да й падат оборотите падат толкова,че почти ще изгасне.Прави го и при топъл и при студен мотор.За ускорение няма да говоря щото го няма хич... след 3000 оборота се пооправя , още малко нагоре и става като в началото.Мения на майстори са : затлачен катализатор ( а тя отзаде си духа добре ) , кабели,свещи и т.н , прескочил зъб на ангренажа .... в голям филм попаднах .... Давайте идей кво да правя щото нашите "майстори" в Разград са пълен смях.Ако има нещо неясно в обясненията мe питайте ще отговарям
    Last edited by gero_records; d.m.y г., 22:11.
    Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

  • #2
    То може и дебитометър да е, ама си трябва читав майстор по алфи из региона.
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      Трябва й добра диагностика, може дебитомер, ламбда и още доста работи. Отиди в някой добър сервиз, където разбират малко от малко от алфи, защото незнаещите "майстори" могат да те вкарат в невероятен филм с голям бюджет...
      Alfa Romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • #4
        Здравей и добре дошъл на борда , ами почвай по реда на парите колега, значи направи и 1 диагностика на дебитомера и ламбда сонда , много ме съмнява , че ти е дебитомера , защото и моята беше така като беше отишъл виж го на диагностика, също така си виж гумения маркуч след дебитомера дали не е нацъфкан!, махни катализатора кяр от него няма определно е запушен но колко е 1 господ знае, като го продадеш ще си избиеш парите от резонаторното гарне на негово място такаче махане на катализатор ти е без пари. След това като махнеш ката и видиш диагностиката ако всичко е ОК, тогава си провери свещите в какво състояние са, ако са заминали давай нови, ако още не те кефи, провери я как е зацепвана ( трябват си пети) моята беше с прескочил 1 зъб ама да ти кажа не усетих голяма разлика след оправянето му, ами това е общо взето оправиш ли ги тези неща не виждам какво друго може да е , провери си и въздушния филтър ако не е сменян направо го смени. После ако искаш да я засилиш почвай с чипове , шайби и т.н. и т.н.
        Поздрави.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #5
          Ей колеги супер сте Утре ще видя меката връзка , ще отстраня катализатора и ще огледам кабели и свещи. За другите .... диагностика на л.сонда и дебитомер ще видя де ще ходя.
          Още мнения
          Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
            Ей колеги супер сте Утре ще видя меката връзка , ще отстраня катализатора и ще огледам кабели и свещи. За другите .... диагностика на л.сонда и дебитомер ще видя де ще ходя.
            Още мнения
            Абе то ламбдата на кола на тези години сигурно е заминала и дебитомера едвали ти е първо здраве хубаво е да ги смениш разликата от тях най се усеща

            ЕДИТ: Ако толкова ти прави впечетление , че не ти върви колата е 99% дебитомер колега, или връзката след него която ако е нацъфкана и смуче въздух става грозно , моята беше по същия начин, карах не 155 коня кола ами 75 ...
            Аз на моята първо и смених свещите, после я и зацепих оправия нямаше , докато не оправих дебитомера тая кола не тръгна, след като махнах катализатора колата почна да бяга по - лесно..
            Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 21:02.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
              Абе то ламбдата на кола на тези години сигурно е заминала и дебитомера едвали ти е първо здраве хубаво е да ги смениш разликата от тях най се усеща

              Колега не ми е проблем да сменям колкото и неща да са понеже съм в магазин за авточасти .... Ама хич не са им евтини чарковете на наште коли даже и на доставни цени да ги взема.Ама така като гледам 1 ще е КАЧЕСТВЕНА диагностика ....после ламбда сонда и дебитомер... другите неща според мене визуално могат да се диагностицират (мека връзка , възд.филтър,зацепване ангр. , свещи и т.н)
              Малко съм се поизплашил ... не съм имал подобен случай с кола . До вчера си карах JTD-то и нямах такива ядове ,но уви ....трябва да се пробват сички италианки
              Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

              Comment


              • #8
                Защо е хубаво да се сменят ? Ако са здрави няма смисъл да ги сменя - затова има диагностика, тя ще покаже трябва или нетрябва. Дебитомера на първо време може да се пробва да се почисти. Все пак огледай за скъсани въздухопроводи.
                Alfa Romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                  Защо е хубаво да се сменят ? Ако са здрави няма смисъл да ги сменя - затова има диагностика, тя ще покаже трябва или нетрябва. Дебитомера на първо време може да се пробва да се почисти. Все пак огледай за скъсани въздухопроводи.
                  Колега дано да има толкова точно диагности както ми казвате ....иначе голямо кеширане ме чака покрай колицата
                  Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                    ....иначе голямо кеширане ме чака покрай колицата
                    Не се притеснявай, само в началото е така...
                    Last edited by tonov; d.m.y г., 23:05.
                    Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                      Защо е хубаво да се сменят ? Ако са здрави няма смисъл да ги сменя - затова има диагностика, тя ще покаже трябва или нетрябва. Дебитомера на първо време може да се пробва да се почисти. Все пак огледай за скъсани въздухопроводи.
                      Ами скромния ми опит показва това , има и познати с алфи и те същите болешки и същия филм дебитомер и ламбда

                      Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                      Колега дано да има толкова точно диагности както ми казвате ....иначе голямо кеширане ме чака покрай колицата
                      Значи ако искаш си купи едни кабели направи тестове и попитай някой колега от форума който разбира , аз с моя скромен опит мога да ти кажа , че трябва да дадеш 408 кг/ч въздух на дебитомера при тест на 1ва до 7000 оборота волтажа не го помня колко трябва да е ама е хубаво да е над 4V. За ламбда не мога да ти помогна там абсолютно нищо не разбирам

                      Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
                      Не се притеснявай, само в началото е така...
                      Мойто начало беше 3 години , вече се по успокоиха малко нещата
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 23:06.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Ами скромния ми опит показва това , има и познати с алфи и те същите болешки и същия филм дебитомер и ламбда
                        Съгласен съм, често е така както казваш. Но ти не си ли съгласен с мен, че няма смисъл да се сменят части на сляпо ? Прави се пълна диагностика заедно със нужните замервания и каквото покаже.
                        А до колегата пуснал темата - наистина може да се видиш в чудо с тези коли, ако не ги ремонтираш на правилното място.
                        Alfa Romeo 166 2.4jtd

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Dob4i Покажи съобщение
                          Съгласен съм, често е така както казваш. Но ти не си ли съгласен с мен, че няма смисъл да се сменят части на сляпо ? Прави се пълна диагностика заедно със нужните замервания и каквото покаже.
                          А до колегата пуснал темата - наистина може да се видиш в чудо с тези коли, ако не ги ремонтираш на правилното място.
                          Съгласен съм естествено , но колко хора правят читава диагностика , ми да ти кажа ги броя на пръстите на 1ната си ръка
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #14
                            Bratle, честито. Но как я взе тази кола с толкова проблеми?
                            Ако двигателят свети от чистота 100% има вода при свещите
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                              Мойто начало беше 3 години , вече се по успокоиха малко нещата
                              И три години само правене..???? Егати.... Ще уплашим човека...
                              Last edited by tonov; d.m.y г., 23:08.
                              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                              Comment

                              Working...
                              X